دانلود جزوه فارسی و دست نویس تحلیل پوششی داده ها(DEA) ، دکتر مرتضی شفیعی

دانلود جزوه فارسی و دست نویس تحلیل پوششی داده ها(DEA) ، دکتر مرتضی شفیعی

دانلود این جزوه با حجم ۲۰ مگابایت در ۴۰ صفحه ، بصورت پی دی اف

قیمت ۹۵۰۰ تومان

توضیحات :

تحلیل پوششی داده ها DEA یک روش غیر پارامتری است که ابزار مناسب برای محاسبه کارایی نسبی واحد های تصمیم گیری در حالت چند ورودی و چند خروجی به حساب می آید. در سال ۱۹۷۸ چارلز و کوپر و رودرز روش فارل را برای حالت چند ورودی و چند خروجی تعمیم دادند که با استفاده از حروف اول نام سه فرد یاد شده به روش CCR  معروف شد. در این روش کارایی، مانند روشهای پارامتری به صورت نسبت خروجی به ورودی تعریف شده و واحدی که این نسبت برای آن بیشترین باشد، کارا نامیده می‌شود. در این روش بدون استفاده از یک فرم تابعی، یک حد مرزی برآورد گردیده که نشان دهنده حداکثر مقدار کارایی هر واحد، نسبت به کارایی مشاهده شده ازواحد های دیگر است.

در فایلی که در این بخش برای شما مهیا کرده ایم جزوه درس مدل سازی ریاضی در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد شیراز بصورت دست نویس قرار دارد.

دکتر مرتضی شفیعی استاد این درس یکی از صاحبنظران و صاحب مقالات متعددی در زمینه (تحلیل پوششی داده ها DEA) می باشد .

شما در این جزوه علاوه بر مشاهده مثال های حل شده  با سرفصل های زیر در زمینه تحلیل پوششی داده ها آشنا خواهید شد :

کلیاتی در مورد تحلیل پوششی داده ها

تعریف کارایی

تعریف بهره وری

تعریف واحد های تصمیم گیرنده DMU

کارایی مطلق

کارایی نسبی

واحدهای متجانس

کارایی اقتصادی

خروجی و ورودی مجازی

مجموعه امکان تولیدPPS:POSSIBLE PRODUCTION SET

تکنولوژی تولید،اصل بی کرانی اشعه

محدب بودن  CONVEXITY

اصل امکان پذیری تولید

اصل شمول مشاهدات

اصل کمینه درون یابی

تعریف مرز امکان تولید

مدل CCR 1978 :CHarnes,Cooper,Rhodes

مدل CCR ورودی محور

مدل پوششی  CCR

مدل CCR خروجی محور

مدل ترکیبی CCR

کارایی نسبی درحالت چند ورودی و چند خروجی

مدل مضربی

مدل  BCC

مدل BCC در ماهیت خروجی –فرم مضربی

بازدهی نانزولی تولید

مدل  CCR-BCC

دانلود جزوه فارسی و دست نویس تحلیل پوششی داده ها(DEA) ، دکتر مرتضی شفیعی

دانلود این جزوه با حجم ۲۰ مگابایت در ۴۰ صفحه ، بصورت پی دی اف

قیمت ۹۵۰۰ تومان

همچنین ببینید

اثر ضمیر ناخودآگاه در فرآیند خرید

‍ اثر ضمیر ناخودآگاه در فرآیند خرید

بسیاری از مشاوران تبلیغاتی و بازاریابی در تهیه برنامه بازاریابی و کمپین تبلیغاتی برای سازمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =